21 Eylül 2014 Pazar

Günlükten kayıp olan sayfalardan birini ortaya koyar..

Ben, John Wilkes Booth hakkında yeni bilgilerin ve Booth’un günlüğünün kayıp 18 sayfasının sunumunu yaparken, bir adam ayağa kalkar ve günlükten kayıp olan sayfalardan birini ortaya koyar. Sayfada Ben’in büyük dedesi Thomas Gates’ten bahsedilmektedir. Bahsedilenlere göre, Ben’in büyük dedesinin Abraham Lincoln cinayetine adı karışmış biri olması söz konusudur. Araştırmalar derinleştikçe, kurulan komplo Ben, Abigail ve Riley’i Buckingham Sarayı’na götürür ve içeri zorla girerler. Sonrasında ise Beyaz Saray’daki bir kitaba götürür, ki onun için de içeri zorla girer ve kitaptan bir sayfayı çalarlar. Ancak kitaptan daha fazla şey görmek için, iki seçenekleri vardır. Ya içlerinden biri devlet başkanı olarak seçilecektir ya da topluca ABD devlet başkanını kaçıracaklardır. Hangisini seçerler, aşikar. Komplo Rushmore dağına geçer, hatta JFK komplosu da gündeme gelir. Ben ailesinin ismini temizlemeyi başarabilecek midir? Ya da ailesi Abraham Lincoln’ün katilinin soyu olarak anılmaya devam mı edecektir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder